Przypominamy, że zgodnie z zapisami umowy o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19, w terminie 30 dni po upływie okresu dofinansowania, do Urzędu Pracy należy doręczyć:
  1. dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania otrzymanych środków,
  2. dokument/y, potwierdzające zatrudnienie pracownika/ów przez okres objęty dofinansowaniem. 
W celu ułatwienia powyższego obowiązku przygotowany został wzór formularza rozliczeniowego, który dostępny jest na stronie urzędu w zakładce „dla pracodawców i przedsiębiorców" -> „Tarcza antykryzysowa COVID-19" -> „Dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorców, małych i średnich przedsiębiorców".
 
W związku z powyższym prosimy tych przedsiębiorców, którzy:
  1. w kwietniu składali wnioski o przyznanie dofinansowania na 2 miesiące, tj. na kwiecień i maj  albo
  2. w maju składali wniosek o dofinansowanie na 1 miesiąc, tj. na maj o doręczenie do 30.06.2020 r. wypełnionego formularza rozliczeniowego. Do formularza tego prosimy nie dołączać żadnych dodatkowych dokumentów.
 
                Jednocześnie informujemy, że rozliczenia 1-miesięcznych umów obejmujących swym dofinansowaniem kwiecień będą na podstawie już złożonych dokumentów systematycznie weryfikowane, a w przypadku stwierdzenia nadpłaty dofinansowania przedsiębiorca będzie informowany o obowiązku zwrotu tej nadpłaty.